Video kommer snart!

Hej bloggen!
Förlåt för min dåliga uppdatering:( jag var eller är fortfarande upptaget med vårt hus vi färgade om hela huset o innan så vi skulle få balkong. Jag hade inte så mycket tid för bloggen tyvärr
föra veckan var jag ute o jag shoppade saker som jag kommer göra en haul video imorgon :)!
Idag var jag så trött jag somnade mitt på dagen!

Summer!

2013 | Tumblr

Dålig uppdate:(

Hej alla fina!
Förlåt för dåliga uppduteringen men jag var upptagen vi målade vårt hus så jag hann inte ens komma hit. 
På lördag så var jag på en teater med familjen den var kommedi o bra.
Föra veckan var jag mest hemma o chillade bara.
Idag är ju första juli det borde vara varmare men det är ändå skönt :)
igår kväll kollade på ¨Små citroner gula¨ den är en komedi, romantik film som jag tycker den är ju jättebra.
 
http://www.youtube.com/watch?v=ksKiG3oW5q