Lång dag

heloo jag är tillbaks
jag hade inte hunnit o blogga de här senaste dagarna men nu ska jag berätta för er hur mina dagar har gått :D
på måndag o tisdag så jag i skolan vi städade våra skåp o gick ut med klassen o hade picknick.
Igår var det ju vår avslutning i kyrkan sen efter det så gick jag, Josefine, Caroline, Sarah o Viola till Sirap.
Det var jättehärligt o vi pratade o käkade pannkakor som var jättegoda :D
Efter det så gick jag till stan o träffade min pappa där, vi åkte båt o gick runt på stan sen på eftermiddagen gick vi till Gallerian o åt FrozenYogurtFactory (som var oxå jättegod)
Aja det var min dag, jag var så trött
när jag kom hem så jag bara hann kolla på nya avsnittet av PLL.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Söta Namn♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Söta blogg , så att jag kan besöka den♥:

Kommentar:

RSS 2.0