Lördag

Heloo!
Nu sitter jag på tåget, på väg hem.
Idag var jag på stan med mamma o vi gick runt o shoppade kläder o saker till mig.
Vi var mest på Hollister o typ alla butiker som finns o när vi var på Åhléns så såg jag tempelrun gubben o tog kort med den :D
På Hollister så köpte jag en shorts o en tröja sen på Lindex en genomskinlig strumpbyxo o sen så från triumpn köpte jag en bh o en bikini som är sjukt snyggt. ( jag kanske gör en video om vad jag har köpt)

Aja det var min dag tills nu, kommer blogga mer sen :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Kan du visa vad du köpte från Hollister?

2013-06-08 @ 16:25:39
Postat av: Vilma Henrysson

Hejhej, jag tycker att din blogg är jättefin! Förlåt om jag kanske snor någon design, men jag ääälskar dig design!

2013-06-09 @ 19:29:23 // URL: http://vilmahenrysson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Söta Namn♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Söta blogg , så att jag kan besöka den♥:

Kommentar:

RSS 2.0